Sales, Marketing & Customer Care
{mlang ar}الوصف: صمم هذا البرنامج للقادة والمديرين الذين يرغبون في إنشاء بيئة متوازنة بين العملاء الداخليين وهم "الموظفين" والعملاء الخارجيين وهم "المستهلكين", فسيتم التعرف عليهم وتحديد توقعاتهم ووضع استراتيجيات لإرضاء كافة الأطراف وسيؤدي هذا إلى نجاح المؤسسة وخلق بيئة عمل وثقافة فعالة كما انه ايضاً سيؤثر على إنتاجية المؤسسة.
الهدف:
بانتهاء هذا البرنامج سوف تكون قادراً على:
• التعرُّف على أساسيات إدارة العلاقات مع العملاء.
• تعريف مستويات هرم احتياجات العملاء.
• التفرق بين الأنواع المختلفة من العملاء وكيفية التعامل معهم.
• تحديد كيفية التواصل وبناء العلاقات مع العملاء.
• يعدد وسائل قياس رضا العملاء.
لغة البرنامج: اللغة العربية
مدة البرنامج: 40 دقيقة
ترخيص البرنامج: 7 أيام من تاريخ الدفع
السعر: 100.00 ج.م باستثناء رسوم الدفع
الدفع عن طريق فوري
اضغط هنا{mlang}
{mlang en}
Description: This program is designed for leaders and managers seeking to create a balanced environment between internal customers (employees) and external customers (consumers). It will delve into identifying and understanding the expectations of both groups, and developing strategies to satisfy all stakeholders. This will ultimately lead to organizational success, fostering a productive work environment and culture.
Objective:
Upon completion of this program, participants will be able to:
• Identify the fundamentals of Customer Relationship Management.
• Define the levels of Maslow's hierarchy of needs in relation to customers.
• Differentiate between various customer types and how to interact with them.
• Identify effective communication strategies to build customer relationships.
• Enumerate methods for measuring customer satisfaction.
Program Language: Arabic
Program Duration: 40 minutes
Program License: 7 days starting from payment date
Price: 100.00 EGP excluding payment fees
Payment by Fawry
Click Here
{mlang}
Install App
Add to Home Screen for the full experience!
Tap the icon below and then "Add to Home Screen".