Sales, Marketing & Customer Care
{mlang ar}الوصف: بنهاية هذه البرنامج، سيكون المتعلم قادراً على تحديد مفهوم وأهمية التفاوض في العمل، تحديد أهداف التفاوض وطرق إعداد خطة التفاوض، باستخدام مهارات التفاوض الفعالة والاستراتيجيات للوصول إلى اتفاقيات مربحة للجميع، تعلم تقنيات حل النزاعات والتفاعل بشكل بناء مع الأطراف المعنية، حل النزاعات في العمل بطريقة سلمية وبناءة من خلال أنشطة وتطبيقات عملية.
الهدف:
بانتهاء هذا البرنامج سوف تكون قادراً على:
• تعريف مفهوم التفاوض وأهميته وعوامل نجاحه.
• التمييز بين أنواع وأساليب التفاوض المختلفة.
• تحديد خطوات إعداد خطة التفاوض.
• تحديد مهارات ومراحل التفاوض الفعال.
• التمييز بين استراتيجيات التفاوض المختلفة.
• تحديد مصادر النزاعات في مكان العمل وتقنيات حلها.
لغة البرنامج: اللغة العربية
مدة البرنامج: 45 دقيقة
ترخيص البرنامج: 7 أيام من تاريخ الدفع
السعر: 100.00 ج.م باستثناء رسوم الدفع
الدفع عن طريق فوري
اضغط هنا{mlang}
{mlang en}
Description: By the end of this program, you will be able to effectively negotiate, resolve conflicts, and build strong relationships in the workplace. You'll learn to define negotiation goals, develop effective strategies, and achieve mutually beneficial agreements. Through practical exercises, you'll gain the skills to handle conflicts constructively and foster a positive work environment.
Objective:
Upon completion of this program, participants will be able to:
• Define the concept of negotiation, its importance, and the factors contributing to its success.
• Differentiate between various types and styles of negotiation.
• Identify the steps involved in developing a negotiation plan.
• Determine the skills and phases of effective negotiation.
• Distinguish between different negotiation strategies.
• Identify sources of conflict in the workplace and techniques for resolving them.
Program Language: Arabic
Program Duration: 45 minutes
Program License: 7 days starting from payment date
Price: 100.00 EGP excluding payment fees
Payment by Fawry
Click Here
{mlang}
Install App
Add to Home Screen for the full experience!
Tap the icon below and then "Add to Home Screen".