Sales, Marketing & Customer Care
{mlang en}
Description: This course is designed to develop customer care through explaining how to manage conflicts, and use the communication effectively whether verbal or non-verbal, and how to influence the customer through our response whether face to face or via telephone call, all this is inseparable of reinforcement of Employee loyalty that would result in better performance level that would lead to Customer Loyalty.
Objective:
Upon completion of this program, participants will be able to:
• Define the basics of service standards.
• Use good communication skills with customers
• Explain how to maintain customer loyalty.
Program Language: Arabic
Program Duration: 70 minutes
Program License: 7 days starting from payment date
Price: 100.00 EGP excluding payment fees
Payment by Fawry
Click Here {mlang}
{mlang ar}
الوصف: تم تصميم هذا البرنامج لتطوير خدمة العملاء من خلال شرح كيفية إدارة الخلافات مع العميل، واستخدام الاتصال بشكل فعال سواء كان لفظيًا أو غير لفظياً، وكيفية التأثير على العميل من خلال استجابتنا سواء وجهًا لوجه أو عبر مكالمة هاتفية، كل هذا لا ينفصل عن تعزيز ولاء الموظفين الذي سيؤدي إلى مستوى أداء أفضل والذي بدوره يؤدي إلى ولاء العملاء.
الهدف:
بإنتهاء هذا البرنامج سوف تكون قادراً علي:
• مناقشة أساسيات معايير الخدمة.
• استخدام مهارات التواصل الجيد مع العملاء.
• شرح كيفية الحفاظ على ولاء العملاء.
لغة البرنامج: العربية
مدة البرنامج: 70 دقيقة
ترخيص البرنامج: 7 أيام من تاريخ الدفع
السعر: 100.00 ج.م باستثناء رسوم الدفع
الدفع عن طريق فوري
اضغط هنا
{mlang}
Install App
Add to Home Screen for the full experience!
Tap the icon below and then "Add to Home Screen".